Danseuse

Image Hosted by ImageShack.us
                     Bilder från kinesiska Vogue - Princess of Ballet/Kai Z Feng.

Idag har jag dansat hela dagen, har varit på någon dansdag som min grupp blivit inbjuden att vara med på. Riktigt kul var det, men nervöst - Kungliga Baletten skulle nämligen vara med på samma föreställning. Inte för att jag dansar någon form av balett, men ändå... Galet duktiga var de i alla fall - och så grymt viga! Önskar att jag också var jättevig, men jag har inte riktigt den självdisciplinen som krävs för att bli det. Än i alla fall ;) Har ont i hela kroppen nu (vaknade med ryggont i morse, och det har inte direkt blivit bättre om man säger så), så jag ska ta E, M och några filmer och vila hela kvällen. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback