Sista kvällen

Och så var lovets sista dag nästan över. Känns som om det knappt har börjat och så ska man upp till skolan imorgon - jobbigt! Och on top of that var jag tvungen att ställa väckarklockan imorse (sista sovmorgonen!) eftersom jag skulle fika på förmiddagen med en tjej från mitt förra gymnasium. Men - såklart var det ju helt i onödan - efter att jag har gått upp och börjat klä på mig och sminka mig så får jag ett sms där M skriver att hon inte kan träffas för att hon är sjuk. Kul. Fast det var väl bra också, då lär jag väl somna tidigare ikväll...
Image Hosted by ImageShack.us
Ska visa min nya kjol som jag köpte på Gina Tricot igår också. Var bara tvungen att ha den efter att ha sett den på söta Cassandra. Känns nästan lite Miu Miu :)  Synd bara att jag är för lång för att kunna ha den som klänning också...

Kommentarer
Cassandra

Åh vad fin kjolen var på dig :D Önskar jag också kunde säga jag var för lång för att ha den som klänning, hihi!



Kram

2008-11-03 @ 18:12:24
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Engla

nja, vi har en lektion/ämne i veckan plus två kursdagar.

Kjolen äv verlkigen fin, synd att jag inte har pengar till de bara:(



Haft en bra dag? Kram!

2008-11-04 @ 22:00:14
URL: http://justjag.blogg.se/
Cassandra

Svar: Åh rara, rara du, tack så hemskt mycket :) Blir alltid extra glad av dina kommentarer!



Puss

2008-11-04 @ 22:56:56
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback