Ska man skratta eller gråta?

Image Hosted by ImageShack.us

När jag först såg det här satt jag bara och gapskrattade för att det var så otroligt bisarrt - vem fan försöker pressa sin dotters skola på pengar för att den nämns i hennes blogg? Vem? Det är ju inte normalt. Förslaget är, som skolans rektor själv uttryckte det, helt absurt, och jag kan för mitt liv inte förstå hur hennes pappa tänkte när han kontaktade skolan. Trodde han på allvar att de skulle säga ja? Att de skulle betala en elev för att göra reklam för skolan i sin blogg?

Kan inte låta bli att tycka synd om Isabella, kan ju inte vara så jävla kul att ens pappa framstår som någon som verkligen gör allt för att tjäna pengar (även om det säkert är sant.) Nä, det kommer bli riktigt intressant och se hur de väljer att kommentera detta - om de nu ens gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback