Spanien!

Nä, något paket till mig fanns det inte. Det kommer väl på måndag då. Hoppas jag. Däremot hittade jag ett linne som fick följa med hem när jag var inne på en av vårt lilla centrums tre klädbutiker. Blommigt och fint är det. Visar det imorgon, alldeles för dåligt ljus för att fota nu.

Här kommer lite bilder från Mallorcaresan i alla fall. Lyckades på något sätt göra så att bilderna inte blev större när man klickade på dem, men jag orkar verkligen inte fixa om allt igen.



1. Flygresan dit. Anticipation!. 2. Poolen 3. Fina Zara, vilket typ var det enda stället där sakerna var billigare än här hemma 4. Jag i solnedgången (men gud vad originell jag är) 5. Jag med min extremt vackra luftmadrass som inhandlades för några få euros 6. Palma (eller Las Palmas som alla svenska pensionärer sa) 7. Lite berg och lite himmel och lite väg 8. Parasailing. Kul, men inte lika kul som jag förväntat mig. Trodde det skulle gå... snabbare  9. Lillebror

Kommentarer
J

palma är så jäääävla fint :)

2008-07-05 @ 18:02:58
URL: http://joiesss.blogspot.com/
Malin

Verkligen, älskade det :)

2008-07-10 @ 11:54:15
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback