Victoria's Secret Fashion Show 2007

Wow säger jag bara. Så himla snyggt gjort av allihopa. Det är när man ser sånt där som man verkligen vill bli modell (det blev ju inget av det här, som jag gissade...) Har aldrig riktigt haft ambitionen eller drömmen, men när man ser det så här så verkar det ändå så himla kul. Jag vill också! Fatta vad glad den där tjejen som vann tävlingen måste ha blivit. Skulle bli överlycklig om det var jag!

Och så Heidi och Seal - var det himla sött och fint när sjöng tillsammans (även om Heidis sångröst kanske inte är den bästa) eller är det bara jag som är ovanligt sentimental ikväll? Och Spice Girls såklart, haha, deras uppträdande var ju verkligen inte bra. Så otroligt uppenbart att det var playback att det blev pinsamt. Fast någon sucker för Spice Girls har jag å andra sidan aldrig varit ;) Vad tyckte ni? I vilket fall som helst, missade du showen, eller bara vill se den en gång till, klicka här.

Kommentarer
Amelie

Haha, jag blir också sådär överdrivet glad över att se på VSFS...

2008-01-12 @ 12:43:47
URL: http://ameliehh.blogg.se
Malin

Hahaha, tur att det inte bara är jag ;)

2008-01-13 @ 11:29:40
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback