Snö!

Lite kul, bara minuterna efter jag skrev föregående inlägg så började det snöa! Om än inte så mycket, så gjorde det i alla fall min dag, blev så himla mycket mer juligt.

Har haft en supermysig dag, har fått en massa fina klappar, ätit en massa god mat (även om jag faktiskt inte är så himla in to det här med julbord) och även tittat på tv en del måste jag erkänna (haha, men vem har inte det?) Nu är jag sådär skönt trött, och ska titta på några SATC-avsnitt innan jag somnar tror jag :) Hoppas att ni också haft en jättefin dag!

Kommentarer
liisa

va mysigt me snö, själv har vi inte så mycket här i skåne... :(

2008-12-25 @ 20:07:50
Cassandra

Svar: Godjul i efterskott :) Min dag var mysmys, och hoppas din var detsamma :) Härligt att ni fick snö, det fick inte vi, men det var mycket frost i alla fall!



Kram

2008-12-26 @ 14:21:10
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback