Lumene Blueberry Curl

Jag har alltid haft problem med att få mascaran att stanna kvar på mina ögonfransar, vet inte vad det beror på, men om jag använder en vanlig mascara har jag alltid smulor under ögonen (alternativt ser ut som om jag inte sovit på tre veckor) efter par timmar. De enda som inte smulat är Kanebos 38°C och L'Oréals Double Extension Beauty Tubes.
Image Hosted by ImageShack.us

Men så tänkte jag prova att köra helt vattenfast, och köpte Lumenes Blueberry Curl förra månaden efter flera rekommendationer. Men sorry, jag måste säga att det är en av de sämsta mascarorna jag någonsin testat. I alla fall den vattenfasta varianten. Fransarna klumpar ihop sig, blir inte det allra minsta längre, och till råga på allt blir jag lika grå under ögonen som om jag använt en vanlig mascara. Svår att få bort är den också, ett flertal ögonfransar har fått offra sig för att jag ska få mascarafria ögon. Men men, man kan ju alltid hoppas att den blir bättre när den torkat lite. Någon som provat den vanliga varianten? Är den bättre?

Kommentarer
Sarah

Tycker att den vanliga varianten är super =) men jag tycker att vattenfasta mascaror ofta brukar vara klumpigare och sämre, så det kanske bror på det :/

2008-12-28 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback