Nervositet

Jag vet, jag vet, jag har varit världens sämsta bloggerska de senaste dagarna (haha, där var jag snubblande nära att säga "dåligaste". Fattar inte varför det inte är ett riktigt ord, det låter ju så... rätt) men jag är sönderstressad av allt vi har att göra i skolan just nu. Vet att jag tjatar om det om och om igen, men det är verkligen så det är.

Dessutom är en grej jag är hur nervös som helst inför som jag pluggat till större delen av kvällen (med paus för middag, bloggläsande, Top Model, ett avsnitt av SATC och lite sånt), nämligen ett föredrag på engelska som jag ska hålla imorgon. Är inte alls nervös att prata inför människor normalt liksom, men just när jag ska hålla ett förberett föredrag (speciellt på engelska) själv inför en stor grupp med människor så blackoutar jag totalt och glömmer typ allt jag ska säga alternativt pratar extremt snabbt. Inte alls kul. Plus att jag har nationellt prov i matte och svenskaprov på satsdelar imorgon också. Vilken enormt underbar dag jag har framför mig imorgon alltså!

Kommentarer
Clara

ush jag skulle aldrig klara det där provet ushh!! kommer ha panik i nian! hoppas det går bra i alla fall:)

2008-04-24 @ 07:20:53
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Cassandra

Gud vad hemskt, men en lyckospark från mig i alla fall, tror det kommer gå bra! :D

Kram

2008-04-24 @ 07:51:11
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Vilket av dem? Tror hur som helst att du kommer klara av nian hur bra som helst :) Tack! :)

Cassandra: Ja, är alltid så himla nervös inför sådana där saker :/ Inte alls kul. Tack så jättemycket, kram! :)

2008-05-17 @ 00:30:14
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback