Lägre än Glocalnet

Den här veckan känner jag mig faktiskt lägre än Glocalnet. Har massor med skolarbete, det är grått, mörkt och regnigt ute och inte ens helgen har jag att se fram emot. Ska göra en mindre operation i munnen på fredag, kommer inte bli sövd, men däremot nerdrogad (hemskt, kommer ihåg sist jag blev det. Först började jag skratta åt allting, och sen blev jag hur trött som helst, och efter det kommer jag inte ihåg någonting. Minnesluckor. Hatar minnesluckor.) och bedövad. För att göra en lång historia kort så kan jag säga att jag har två tänder under tandköttet uppe i gommen, som kan skada mina framtänders rötter om de inte dras ut. Därför måste jag (tandläkaren då) skära upp min gom, dra ut tänderna och sy igen igen (varsågod för detaljerna.) Därför kommer min helg bli rolig. Får typ inte anstränga mig på två veckor efteråt heller. Det enda som är bra med det hela är att jag missar skolgympan.

Men, till något roligare. Imorgon smäller det, Cavallis kollektion för H&M släpps. Kaos, kaos, kaos är allt jag säger. Kommer bli kul att kolla alla bloggar se vad bloggarna fått tag på, men själv är jag rätt nöjd med att slippa hysteriköa. Inte direkt något jag känner att jag måste ha i kollektionen heller, även fast det finns en del fint. Men, i vilket fall som helst, för att se hela kollektionen (kläder, underkläder, accessoarer och skor), klicka här.

Nu måste jag fortsätta förbereda min muntliga bokrecension, börja på kemiläxan och so-läxan och börja på min krönika (ämnesförslag, någon!?) Kul...


Kommentarer
J

åh stackare :( min kompis gjorde en munoperation nyligen, hon drog ut en tand som växte åt sidan (ist för uppåt) i underkäken :/ jobbigt där! hoppas operationen går bra!!

2007-11-08 @ 15:56:47
Malin

Oj, stackars henne :( Låter jättejobbigt, och framför allt ont :/ Tack, det hoppas jag med :)

2007-11-12 @ 08:04:55
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback