Marc by Marc Jacobs

Image Hosted by ImageShack.us
Finns det någon som inte älskar Marc by Marc Jacobs klockhalsband? Jag tycker att de är så oerhört söta! Inte allihopa (gitarren, det svarta hjärtat och stjärnorna faller mig inte riktigt i smaken), men till exempel äpplena och körsbäret är ju verkligen helt underbara. De har aldrig sålts i Sverige (eller levererats hit från utländska webshoppar), men nu i juni kommer de fantastiska små klockorna dyka upp på MrsHBirger Jarlsgatan här i Stockholm! Kommer nog inte kunna köpa en klocka på väldigt, väldigt länge (inte så överdrivet jättedyra om man jämför med allt annat från Marc by Marc Jacobs, men ändå), men man kan ju ändå få titta lite på skönheterna.. Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer
Cassandra

Dundersöta!
Skulle abslout inte tacka nej till päronet eller hjärtat! Och inte äpplet heller för den delen :)

2007-05-25 @ 06:37:58
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Linda

Alla var jätte fina, och jag tkt gitarren var cool, men, men, alla har ej samma smak ;-

2007-05-25 @ 15:30:54
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
evelina

vad kostar dem? :) älskade det guldiga päronet

2007-05-25 @ 16:17:31
Linda

Hej Malin!
Har sett att det är många som frågat dig om saker man kan ändra på sin blogg, och nu är det min tur ;-
Jag är typ sämst på såna saker, och har iiingen aning hur man ändrar färger mm.
Skulle bli superglad om du hjälpte mig med det!
Kramar <3

2007-05-25 @ 20:37:16
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
lizzy

åh vilka söta halsband, vad kostar dom? :)

2007-05-26 @ 09:42:00
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Cassandra: Jag vet, helt.. åhhhhhh! ;) Nej, de är verkligen hur söta som helst! Älska!
Linda: Visst är dem? :D Tycker också att den är jättecool, fast jag vill liksom ha något sött :) Men det beror ju på vilken stil man har, tror att gitarren skulle passa jättebra på dig :D
Evelina: Jag vet inte riktigt vad de kommer att kosta i Sverige, men de som har köpt dem från USA (släktingar och så har skickat till dem) har betalat runt tusenlappen. Så det är ju inte omöjligt att köpa ett :) Jag också, det är så himla fint! :D
Linda: Absolut, jag kan hjälpa dig! :D Säg bara till vad du vill ändra, och hur du vill ha det så kan jag försöka förklara hur man gör :D
Lizzy: Visst är de helt underbara!? :D Säger som till Evelina, vet inte vad de kommer att kosta i Sverige, men de som har köpt dem från USA (släktingar och så har skickat till dem) har betalat runt tusenlappen :)

2007-05-27 @ 10:04:51
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback