Hemma igen!

Kom hem igår vid halv två-tiden, men var alldeles, alldeles för trött för att blogga då. När jag kommit innanför dörren släpade jag upp min gigantiska väska på mitt rum (varför packar man alltid för mycket?), åt lite och sen ramlade jag ner i sängen och sov i tre timmar. Sen middag, och sen dansträning. Och så sova igen.

Helgen var i vilket fall som helst helt underbar! Har skrattat typ varje vaken minut på dygnet, vi har haft så himla otroligt roligt! Den enda som var lite dåligt var att huset inte låg precis vid havet, som vi hade trott, utan tre kilometer ifrån. Så något hav blev det inte, det var ingen som orkade gå dit ;) Men, en underbar helg fick jag i alla fall uppleva, med cirka en miljon internskämt. Älskar internskämt! Bara små ord, som man kan skratta åt hur länge som helst. Tack alla som var med för världens bästa helg <3

Imorgon ska vi till en katolsk kyrka i Kungsträdgården med skolan, och sen på eftermiddagen har jag spanskaprov. Grammatik. Måste plugga. Nu. Ska bara läsa lite VR först ;)

Och Eurovision-fiaskot ska vi inte ens prata om, såg det inte, men hörde på radion..

Kommentarer
Cassandra

Äntligen! Missed you ;)

2007-05-14 @ 18:47:58
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Linda

Haha, låter helhärligt!

2007-05-15 @ 17:43:17
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Cassandra: Säger detsamma :D Missed you too :)

Linda: Det var det verkligen :D

2007-05-15 @ 20:43:28
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback