Jag är troslös

Idag har jag varit på gymmet med J, det var skitkul. Testade typ alla maskiner, inklusive en som fungerade på samma sätt som en maskin från TV-Shop, den var jätterolig ;) När jag kom hem uppfyllde jag min plikt som hamstervakt (japp, är barnvakt åt min femåriga grannes dvärghamster när de är i Italien den här veckan) och åt mat. Mamma hade köpt semla. Åh. Mm. Nästan ingen mandelmassa i heller.

Ikväll blir det läxor, Men in Trees (som jag sett ett avsnitt, duktigt av mig som skulle börja följa serien) och Top Model. Of course. Och om en liten, liten stund (okej, tjugo minuter då) så kommer mamma hem med min alldeles nya, gröna iPod Nano! Så nu får ni börja tipsa mig om musik som jag kan lägga in, har ett utrymme på 4GB att fylla! Så, hjälp till nu, vad brukar du lyssna på?

(och ja, rubriken var bara ett sätt att få folk att reagera. Och ett bevis på min bristande fantasi)

Kommentarer
2007

hahaa, jag har inte sett ett ända avsnitt av men in tress...skulle också följa det.

2007-03-08 @ 17:19:40
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

Haha, vad duktiga vi är ;)

2007-03-08 @ 22:06:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback