El fin es el principio del principio

Verkar vara some kind of bloggtorka i allas bloggar (utom i Lindas och Mathildas såklart, som alltid uppdaterar jättemycket! :) Way to go! :D) Saknar erat bloggande! Idag har jag bara en läxa att göra, och det är inte speciellt mycket heller, bara fem sidor biologi. Så underbart, känner mig liksom fri ;) Hade det fruktade spanskaprovet idag (som inspirerade till min otroligt djupa rubrik), gick bättre än förväntat, men ändå inte bra. Hm. Så istället för läxor blir det läsning av senaste Veckorevyn, kanelknäckebröd (som ja gär addicted to för tillfället, har man ätit en så går det bara inte att sluta) och pannkakor som jag och M gjorde för ett tag sen. M är bäst på att vända pannkakor (vilket jag inte är, de går sönder varje gång jag försöker. Matlagning är inte min grej. Inte pannkakor i alla fall)

Kommentarer
Linda

Tack så mkt för länken! haha, jag gillar verkligen att blogga och ser det inte som en börda.
Håller med om denna "blogg-torka".
Jag är oxå sämst på att vända. Går ju sönder hela tiden!
Kram

2007-03-21 @ 08:46:02
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
mathilda

jag bloggar ju! :D

2007-03-21 @ 11:44:15
URL: http://mathoe.blogg.se
Malin

Linda: Precis, samma här, jag älskar att blogga, kan inte låta bli :D Haha, det är verkligen hur svårt som helst ;) Måste lära mig!
Kram! :D

Mathilda: Just det ja, lägger till dig också :) Älskar bloggar som uppdateras ofta! :D

2007-03-21 @ 14:44:49
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback