Top 5 - Summer Lovin'

Image Hosted by ImageShack.us
Dags för en ny Top 5! Den här gången listar jag saker som jag bara jag måste ha i sommar.

1: Shorts. I massor. Okej, shortsen kanske var mer populära förra året, men hallå, finns det något bekvämare att gå omkring i under varam sommardagar? Nej, just det. I år vill jag komplettera min shortssamling med ett par nya jeansshorts (gärna de kortkorta från Topshop), ett par svarta shorts (superbilligt, kort och svart från H&M) och ett par shorts i mjukisbyxetyg. Det kanske inte är det snyggaste man kan ha - men det är seriöst det skönaste.

2: Ett par stora solglasögon á la Dior Glossy måste jag införskaffa snarast. H&M gör ett bra försök att efterlikna min älskade solismodell.

3: Soundtracket till Marie Antoinette lyssnar jag gärna på i sommar. Inte alls min typ av musik egentligen, men när man sett filmen och förknippar låtarna med den så går det inte att låta blir att älska allihopa. Måste ha!

4: Flip-Flops! Har alltid fått skavsår mellan tårna av det, och stör mig på det smällande ljudet när man går, men det ser ju så somrigt och bekvämt ut. Tänkte därför köpa ett par billiga för att prova. Kanske de svarta i tyg från H&M, 50:- kan det ju vara värt.

5: Behöver verkligen en ny plånbok, hur min nuvarande ser ut ska vi inte ens prata om. Min kompis M har plånboken ovan, en blandning av portmonä och plånbok - och jag älskar den!

Kommentarer
Linda

Måste oxå ha massor av shorts!
Jag har just nu ett par svarta, men ska ksk klippa av ett par gamla jeans, och skaffa ett par vita (liknande dina), och har oxå funderat på att pröva H&Ms flipflops.
Sommar, sommar :D:D

2007-06-10 @ 19:22:14
Malin

Ja, ge oss shorts! :D Jag har inga svarta, och jag känner verkligen att jag måste ha ett par! Köpte du dina på H&M? Ska nog också klippa av ett par jeans, det är billigast ;) De är fina för att vara så billiga, flip-flopsen alltså :) Jaaaa, sommar! :D

2007-06-10 @ 23:52:13
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Ge mej shorts! :D
Det är det sommrigaste (och snyggaste) man kan ha på sej! :D

2007-06-11 @ 09:57:28
Cassandra

Oj, det var jag som skrev kommentaren innan! ;)

2007-06-11 @ 09:59:47
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Ja, absolut! Älska shorts! Somrigt, bekvämt, snyggt, svalt.. vad mer kan man önska sig? Måste kolla Topshops varianter snarast :D

2007-06-18 @ 21:24:35
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback