Stretching - inget för Malin

Första dagen på den tre dagar långa dansskola som jag ska gå i i sommar. Det var jätteroligt (speciellt elevkoreografin och den orientaliska koreografin), eller ja, förutom stretchingen då. Hatar verkligen att stretcha, här är tre av huvudanledningarna:

1: Det gör så jäääääääääävla ont!
2: Det är så jäääääääääävla tråkigt!
3: Jag har blivit så jäääääääääävla ovig under den korta tiden jag inte har stretchat alls! Jag som kunde gå ner i split förut. Buhu!

Behöver jag säga att vi stretchade i en timme? Nu är jag så svettig och äcklig att jag ska gå duscha på en gång. Och göra ansiktsmask och lite såna saker. Sen bara vara hemma hela kvällen (även om jag inte fattat att jag verkligen har sommarlov än så har jag börjat tappa kollen på vilken veckodag det är. Har känts som måndag hela dagen. Fast det är lördag. Eller söndag?)

Kommentarer
lizzy

haha jag suger på att stretcha.. jag är nog den mest ovigaste personen i hela världen. haha nästan i alla fall ;)

2007-06-17 @ 09:57:40
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Jag också, det är så tråkigt och gör så ont. Och så tar det så lång tid innan det ger resultat ;) Haha, du är säkert inte ovigast i världen, lovar att jag är minst lika ovig som du just nu ;)

2007-06-18 @ 21:32:29
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback