Soliga dagar

Igår var det så himla varmt att vi (jag, E, L, M, A och S) bestämde oss för att åka och bada efter skolan. Hur mysigt som helst, även om alla utom M tyckte att det var hur kallt som helst i vattnet (seriöst, människan låg i i mer än en kvart, och det kan inte varit mer än femton grader i vattnet.) Efter det bestämdes det att jag och E skulle sova över hemma hos L, så vi packade lite grejer snabbt och åkte hem till henne (hon bor ännu mer ute på landet än vad jag bor, så mysigt där.) Väl där körde vi moppe, (så fruktansvärt roligt, speciellt att köra) och bara satt och pratade, drack vatten och åt glass.

Idag hade jag min jordgubbe på mig i skolan (hade världens kortaste dag idag, började tio och slutade tolv. Anledning: Inställd spanskalektion), och gud vad mycket beröm jag fick för det! Har aldrig fått så mycket komplimanger för ett halsband förut. Ikväll var det egentligen menat att jag och min moder skulle gå på förhandsvisningen av Ocean's 13, men varken hon eller jag hade lust, så vi ska hyra en film istället. Vill se Marie Antoinette igen ;) Nej, nu ska jag, mina kortkorta shorts och min jordgubbe sätta oss ute på altanen, dricka iste och läsa Vattenmelonen (23 grader i skuggan - I like.)

Hoppas ni får världens bästa dag <3


Kommentarer
Malin<3

Åååh, Vad kul att bada, Jag ska nog ta mitt första dopp imorgon (i våran pool). Ditt jordgubbshals´band var SUPEr fint :D Kul att åka moppe :)

2007-06-05 @ 15:08:57
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se
Linda

Fan vad härligt allt låter!!

2007-06-05 @ 21:44:20
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Malin: Det var jätteroligt, fast jag kom inte i förrän mina kompisar puttade ner mig i vattnet ;) Har ni pool? Vad lyxigt! Vad avundsjuk jag blev nu ;) Skulle också vilja ha pool :D Tack så jättemycket! :) Kostade bara 79:- på Guldfynd - så skynda fynda! Det är verkligen jätteroligt, fast mest att köra.. ;)
Linda: Ja :D Allting känns liksom hur bra som helst! Man blir så glad av solen och värmen och allting :)

2007-06-05 @ 22:02:47
URL: http://www.mln.webblogg.se
Malin

Japp vi har pool (A) Men inte så djup "/ Ska bygga nergrävd nästa sommar, Nu står den på backen och är ungeför 1,30 m djup :D Jaa, Måste skynda mig dit & köpa ett för den var verkligen super fin :D

2007-06-05 @ 22:12:42
URL: http://MalinKarlsson94.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback