Roberto Cavalli at H&M!

Som de flesta redan vet så är nästa designer att inleda ett samarbete med H&M ingen mindre än Roberto Cavalli! Image Hosted by ImageShack.usDesignern, som är känd för sina glamourösa, lyxiga och mönstrade plagg, är som han själv sägar "mycket stolt att introducera den livfulla och positiva andan i mitt arbete för en ny publik, som kan se och tolka min stil på ett personligt sätt." Kollektionen kommer att bestå av 20 herrplagg och 25 damplagg, inklusive underkläder och accessoarer. "Roberto Cavalli at H&M" kommer finnas till försäljning i 200 butiker världen över från och med den åttonde november. Behöver jag säga att jag knappt kan vänta? Tror verkligen på det här, det kan bara inte bli så dåligt som till exempel M by Madonna (speciellt inte med tanke på att det inte är en kändis som designar nu, utan en riktig designer.) I just can't wait!

Roberto och H&M's designchef Margareta van den Bosch tittar på skisser.

Kommentarer
mimmii

det kommer säkert bli fett nice jue! ser fram emot det, haha m by madonna sög ju ;S

2007-06-21 @ 13:36:32
URL: http://comeandkissme.blogg.se
Malin

Tror också det :D Det enda som är synd, som Ebba von Sydow sa, är att det kommer vara en höstkollektion, vilket troligen innebär att det inte kommer vara så mycket klänningar :/ Eller hur, M by Madonna var sämst :(

2007-06-24 @ 17:24:55
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback