Mavalas Minilack

Ha! Mina favoritlack, minilacken från Mavala, fick bäst i test i Veckorevyns nagellackstest med motiveringen;

"Ett toppenlack i miniformat! Det är lättapplicerat och torkar snabbt. Och klarar galant fyra dagar utan minsta flaga. Priset är också bra - ett budgetfynd. Men det täcker inte helt första gången, så applicera två gånger."

Kunde inte ha sagt det bättre själv :) Ett stort plus tycker jag också är att det är så pass små flaskor (= lacken hinner inte torka innan man har använt upp dem, vilket alla stora niomilliliters burkar oftast gör.) Man får även en inblick i bloggprinsessan (Hotspot är fortfarande the queen of modebloggning) Sophies garderob. I like! Älskar att kolla i andras garderober. På tal om garderober förresten, min egen skulle behöva en storstädning. Har seriöst typ affischer på Witch på insidan av dörrarna (sen min fanatiska mellanstadietid) och glittriga strumpbyxor kvar från typ ettan. Haha, något säger mig att min garderob behöver rensas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback