Dagens

Okej, den här måndagen var inte en helt ovanlig dag. Inte helt vanlig heller. Dagens pinsammaste ögonblick var lätt när L ringde och skällde ut Jack (trodde hon) för att han inte var hemma och kunde släppa in oss när vi stod och frös utanför dörren. Tyvärr knappade L in fel nummer och hade istället för Jack skällt ut en förvirrad turk (= Malin får skrattanfall och skrattar i tjugofem minuter.) Dagens mest oväntade var Niklas JL-tröja (i hård konkurrens med det oförberedda matteprovet vi hade sista lektionen.)

Nu måste jag göra läxor, har lagt alla på hög (dum som jag är) så nu har jag typ en miljon att göra färdigt.
Hur har eran dag varit?

Update:
Dagens mest katastrofala upptäckte jag nu, har glömt min rosa kalender i skolan, utan den så är jag död! Kommer inte ihåg vad vi hade för läxor eller någonting, har alltid förlitat mig på min kära lilla almanacka. Åhhh, jag blir så irriterad.

Kommentarer
Linda

haha, såna saker har oxå hänt mig..
Japp, orkar man inte göra sina läxor lägger man upp allt på en hög..
Och din rosa kalender är min svarta mobil. Jag är HELT lost utan den..
ha det bra!

2007-01-22 @ 17:28:09
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Linda

haha, såna saker har oxå hänt mig..
Japp, orkar man inte göra sina läxor lägger man upp allt på en hög..
Och din rosa kalender är min svarta mobil. Jag är HELT lost utan den..
ha det bra!

2007-01-22 @ 17:28:37
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Visst är det pinsamt? Fast inte för mig den här gången, som tur var ;) Haha, hoppas att du inte glömmer den i skolan då ;D Jag har inte helt addicted to min mobil, men litegrann ;P

Detsamma :D

2007-01-22 @ 17:33:53
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback