23/1-07

Kom nyss hem från Matilda där jag har pluggat och gjort läxor (var det i alla fall meningen att vi skulle göra, men det funkar ju liksom aldrig att göra läxor med kompisar, right?) och nu sitter jag och bloggar även fast jag har typ en miljon prov jag skulle behöva plugga till, en massa inlämningar som ska vara inlämnade snart plus en massa föredrag som ska förberedas. Och till råga på allt har jag glömt min kalender igen, men den här gången hemma hos Matilda, så nu har jag ingen aning om vad vi har för läxor tills imorgon (vet att vi har typ tolv sidor geografi, men vilka!?!) Arrgh! Jaja, jag får jobba som fan imorgon istället, inga kompisar, inget tv-tittande och inget bloggande förrän alla läxor är gjorda. Så får det bli!

Nu måste jag försöka hitta de rätta sidorna i geografiboken (får telefontrakassera mina kära vänner) och så ska jag läsa nya Veckorevyn som damp ner i brevlådan idag. Livet kan vara sämre :)

Hur har eran dag varit? Är ni lika överhopade med läxor, prov, inlämningar och föredrag som jag?
Tveka inte att beklaga er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback