Preparation

Ska strax iväg och bli massakrerad av mina små kusiner, varav en av dem fyller två år. Det blir väl tårta, spring, stök och kaos som vanligt (kan det bli annat när sex barn varav den äldsta är tio år springer runt och jagar varandra) Woho. Känner mig inte så överdrivet exalterad faktiskt. Tänker sitta i tv-rummet och läsa Cosmo i två timmar, det har jag gjort de senaste femtiomiljonte gångerna. Men men, jag träffar inte dem så ofta, så det blir kanske kul ändå ;)

Och innan jag måste rusa, ett grattis till tjugosexåringen och fashionistan Ebba på födelsedagen!

Kommentarer
Linda

Ska faktiskt oxå till mina kusiner, imorron.
Ett ord: kaos. ;P

2007-02-18 @ 17:07:25
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Hahaha, ja, det brukar bli det med en miljard barn som springer runt runt runt. Den här gången var det faktiskt inte så farligt, två av de minsta kusinerna var på ett annat kalas. Så, inget värre än att kusinen som fyllde 2 brände håret på tårtljusen ;)

2007-02-18 @ 17:40:42
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback