Bloggen ett år! Iförrgår...

What kind of bloggerska är jag egentligen? Som glömmer bort min egen bloggs ettårsdag? Inte bra, inte bra. Men i

alla fall, det går lika bra att fira två dagar i efterskott också. Nästan.


Image Hosted by ImageShack.us
Den här bloggen är, av alla bloggar jag drivit, den jag hållit fast vid allra längst och är numera den enda jag skriver i. Jag har inga planer på att ta en paus, och inte heller en endaste tanke på att sluta heller, jag har blivit nästan läskigt beroende, om inte annat av er läsare och era kommentarer. Så tack för dem, och för er, och för att ni fortsätter läsa.

Kommentarer
Cassandra

Way! Grattis älsklings-bloggen! :)
Min blogg fyller också ett år i dagarna, spännande!

Pussens

2007-12-06 @ 23:03:52
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Haha, du är alltid så söt! Tack så jättemycket! :D Åh, vad kul! Längtar! :)

Puss!

2007-12-12 @ 20:54:45
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback