Baby, baby

Image Hosted by ImageShack.usTvåtusensju har sannerligen varit ett babyboom-år. Både vi vanliga dödliga och kändisarna har fött bebisar och blivit gravida som aldrig förr (okej, förstås inte vetenskapligt bevisat, men det känns onekligen så, haha.) Jennifer Lopez, Christina Aguilera, Halle Berry och Nicole Richie vet vi alla sedan länge är gravida (och Milla Jovovich också såklart, som fick sin dotter Ever Gabo för några veckor sedan), och nu väntar även Jessica Alba barn tillsammans med sin pojkvän Cash Warren. Well, nu dröjer det nog inte många dagar förrän bilder på Jessicas mage, då den inte är lika platt som på bilden till vänster, dyker upp. Kul!

För min egen del har det blivit shopping med M i eftermiddags (även om det inte blev så mycket köpt för någon av oss) och nu ska jag hem till E (som äntligen fått komma hem från sjukhuset) för att göra henne sällskap under kvällen. Blir nog film eller så, har man ett brutet lårben så finns det inte så mycket annat att göra direkt.

Hoppas att ni får en bra fredagskväll!


Kommentarer
J

ja, det är sjukt vad alla har gått och blivit gravida! lite tråkigt också att vår matte och no lärare blev gravid...men, men den enes "död" är den andres bröd ;)

2007-12-18 @ 15:18:37
Mimmi!

Hej! kommer du ihåg mig? jag som hade bloggen comeandkissme.blogg.se ?
så du vet så läser jag din blogg även om jag inte själv bloggar längre, fortsätt alltid att blogga, jag älskar din blogg! :)

2007-12-20 @ 09:01:46
Malin

Joy: Visst är det!? Det är verkligen hur många som helst :O Haha, ja, det är sant ;)

Mimmi: Klart att jag kommer ihåg dig! :D Vad kul, och tack så otroligt mycket :D Blir så himla glad! Hoppas att du kommer igång med bloggandet igen, saknar verkligen din blogg :) Glöm inte att säga till mig om du skulle göra det :)

2008-01-02 @ 23:56:15
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback