AJ.

Jag varnar er - jobba inte i en affär under mellandagsrean. Jag är halvt död (klockan åtta noll noll var jag i butiken och märkte om varor till reapriser, vilket betyder att jag var tvungen att gå upp sex), och mina fötter är nästan helt döda efter att ha stått och gått i tio timmar i high heels. Men, jag tjänar pengar i alla fall. Runt fyra tusen kommer jag ha tjänat efter att bara ha jobbat åtta dagar - inte illa! Nu måste jag bara komma på vad jag ska spendera alla pengarna på, men det är ett mindre problem måste jag erkänna. Nej, nu ska jag kollapsa framför tv:n och se på Marie Antoinette för fjärde (femte?) gången - det är ungefär det enda min stackars kropp orkar med just nu.

Kommentarer
Cassandra

Tacka vet jag gympaskor!

Kram

2007-12-29 @ 21:47:42
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Jag vet, både jag och mina fötter ÄLSKAR sneakers efter det här ;) Klackar i alla ära (för det ÄR snyggt, tycker jag iaf :)), men man orkar inte gå en hel dag i dem. I alla fall inte jag ;) Kram!

2008-01-02 @ 23:57:34
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback