No more Modette

Tidningen Modette som startades för knappt ett halvår sedan kommer nu läggas ner på grund av att varken antalet läsare eller annonsörer var tillräckligt stort för att Egmont Tidskrifter skulle vilja fortsätta driva tidningen. Dock kommer hemsidan modette.se finnas kvar eftersom att den blivit så pass populär och har mer än sjutusen medlemmar i nuläget. Hemsidan kommer drivas av Eleonore Nygårds och Maria Soxbo. Synd är det såklart, det är ju aldrig roligt att höra att en tidning kommer läggas ner och så, men ärligt talat så kommer det inte göra någon skillnad alls för mig själv, har aldrig köpt Modette eller ens övervägt att göra det. Har ni?

Kommentarer
Joy

jag har köpt två eller tre nummer, den tidningen kändes roligare och mer personlig. de hade tävlingar, lottade ut goodie-bags (stavning...?) med supersöta och fina saker i, hade otroligt roliga moderepotage (gjorde en outfit för 500:- och köpte flummiga saker på ÖB), både budget och lite dyrare kläder fanns och helt enkelt rolig läsning! synd att de lägger ner! :(

2007-08-31 @ 17:40:58
URL: http://memorial.bloggspace.se
Malin

Åh, den verkar ju varit riktigt bra, ångrar lite att jag inte köpte något nummer nu :( Skulle velat läst det där modereportaget med grejer från ÖB, haha ;) Fast iofs, de kommer ju släppa två nummer till, så jag har ju min chans då :)

2007-09-01 @ 10:51:42
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback