Iskallt!

Idag var det verkligen iskallt, både ute, hemma och inne i skolan (de två senare lyckades inte få igång värmen, dock har jag nu lyckats få på mitt element, fast jag tror jag satte det på lite för hög värme, det börjar lukta bränt, haha) och dessutom har jag tappat min MUS-skugga Satin i golvet (= förstörd skugga och förstörd Malin.) På det hela taget - inte en sådär jättebra dag. Dock ska jag trösta mig med Top Model och Sjukhuset (var det något att
se?) ikväll.

Image Hosted by ImageShack.us

 1. Basic, vitt, ribbat linne från H&M, var verkligen behövt efter att jag spillde färg på mitt gamla för typ fyra månader sen. 2. Lika basic marinblå topp med holkärm (det är knappar och band på ärmen, dock syns inte det på bilden), också den från H&M. 3. Likadan fast beige. Den ska lämnas tillbaka imorgon. 4. Diadem med rosett i skinnimitation från Lindex.

Och som utlovat (fast lite senare) så lägger jag upp bilder på det jag fyndade i lördags (plus en bild på ett diadem som jag köpte för typ en månad sen.) Hoppas ni får en bra kväll trots det sugiga vädret (även om solen tittade fram ett tag hos mig) och att ni inte missar Top Model. Det är förbjudet.

Kommentarer
Joy

jag missar inte top model! inte en chans!

2007-08-29 @ 17:06:20
Malin

Bra! Då kan vi störa oss på Renee och Sarah tillsammans (eller är det bara jag som blir så frustrerad att jag bara vill gå fram och slå tv:n när jag ser dem?) ;)

2007-08-30 @ 17:28:11
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

jättefina kläder :)

2007-09-02 @ 21:06:22
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Tack så jättemycket :)

2007-09-08 @ 09:18:31
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback