Dagens planer

Vaknade med täppt och kliande näsa i morse, och nej, jag är inte allergisk mot pollen. Jag är förkyld. FAN! Varför blir man alltid sjuk på loven? Idag blir det iaf stan igen, men med E den här gången. Snabbletning efter födelsedagspresent till A som fyller år imorgon. Eftersom att E praoar så blir det inte så länge i stan, vi kommer mötas någon gång på eftermiddagen, och sen måste hon åka nästan direkt igen eftersom att hon tränar på kvällen. Själv ska jag träffa J (på kvällen då alltså) och diskutera (haha) frisyrer, vi ska eventuellt åka in till stan och klippa oss på torsdag. Men hur ska jag klippa mig? Vill verkligen göra något annorlunda, men jag vet inte vad. Just nu har jag långt, lite uppklippt hår och snedbena, men that's it liksom. Tråkigt! Någon som har någon idé om vad jag skulle kunna göra? Jag vill inte ha för kort hår, så längden sparar jag gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback