hejdå på ett litet tag.

Har varit väldigt frånvarande här de senaste månaderna, vilket främst berott på att jag jobbat sjukt mycket hela sommaren och hösten. Men, jag har också lagt ner en hel del tid på min Au Pair-ansökan, vilket jag inte skrivit så mycket om. Det var ju bland annat därför jag tog körkort nu (det är ett krav som Au Pair, kan tänka mig att det hade dröjt några år till om jag inte hade haft USA som mål, hehe.) När jag fick hem körkortet den fjärde oktober kunde jag hur som helst gå på intervju, och ett par dagar efter det var min ansökan godkänd. Så nu håller jag på att matchas med olika värdfamiljer, och ska prata med den första i telefon på måndag. Spännande (och galet nervöst såklart.)

Men det jag skulle komma till var hur som helst att jag startat en Au Pair-blogg. Jag vill gärna blogga om mitt år, men kände att det skulle vara skönt med något helt nytt istället för att fortsätta här. Med det inte sagt att jag kommer sluta blogga helt här, men under min Au Pair-tid kommer jag mestadels att finnas HÄR, på Malin in America. Hoppas vi ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback