Högskoleprov och mys



Denna lördagskväll blir väääldigt lugn för min del, är jättetrött efter att ha skrivit högskoleprov hela dagen. Var lite nervös innan eftersom jag knappt hunnit plugga något och det dessutom är första gången jag gör det, men jag lyckades ändå få ett resultat på 1,6 vilket jag är ganska nöjd med. Ska skriva provet igen i vår (sista chansen innan de lägger till en jäkla massa matte) och hoppas att jag lyckas höja det ett par snäpp till 1,8-2,0 som är mitt mål. Skulle vara så himla skönt att veta att jag kan komma in på vilken utbildning jag än bestämmer mig för att gå.

Så nu ska jag ägna kvällen åt lite mys på bloggklichésätt; med rosa tofflor, doftljus, rött te och Sex and the City. Kanske slänger ett öga på härliga Juno som visas på TV4 ikväll också. Vad gör ni denna lördagskväll? Festar, myser, pluggar, är på middag eller något annat roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback