Waiting for this moment to be free

Just nu känns det som att jag bara går omkring och väntar. Längtar. På att vintern ska ta slut, att min vinterbleka hud ska sluta vara så himla... vinterblek. Att komma iväg till Rhodos och ha så jävla galet roligt. Längtar till att ta studenten med ett snitt över 18,0, och stå på ett lastbilsflak och skrika mig hes. Till att lämna trygga Stockholm och flyga över Atlanten till USA. Längtar till jag funderat ut vad jag vill med mitt liv, vad jag vill utbilda mig till och arbeta med. Rätat ut alla frågetecken. Längtar till jag hittar personen som bara är helt rätt för mig.

Just nu känns det som att jag bara går omkring och fördriver tid i väntan på att nåt kul ska hända. Allt känns bara slentrian och vinterdeppigt trist. Fy fan, behöver sol och värme nu! Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback