Thomas Sabo Charm Club


Jag har länge tyckt att Thomas Sabos berlockarmband är himla fina, så jag slog faktiskt till på ett i förra veckan. Märkte dock nu att jag lyckats köpa storlek Medium vilket var lite surt då jag har väldigt smala handleder, och det går inte att byta heller eftersom jag redan använt det en hel del. Men men, det är väl inte hela världen. Så nu återstår det bara att fundera ut vilka berlocker jag ska satsa på. Det finns ju så otroligt många fina! Vet inte om jag ska hålla mig till en färgskala eller bara ha ett mishmash av en massa olika nyanser och material. Just nu är jag inne på ljusrosa, svart och silver, typ de ovan. Vilka skulle ni välja?

 


Kommentarer
Soffis

Jag älskar champagneflaskan men den är så himla dyr... och så tycker jag om alla SKOR såklart :D

2010-03-21 @ 13:53:25
Malin

sv: Men american pancakes är riktigt lätt! haha mycket lättare än vanliga pannkakor :) Blåbär var verkligen pricken över i!

2010-03-21 @ 14:45:39
Michelle

Jag älskar hans berlocker! Av dom du la upp skulle jag vilja ha eiffeltornet och rosetten. Annars skulle jag också vilja ha några av disney berlockerna han gör, så grymt söta!

2010-03-21 @ 14:50:14
URL: http://kaksmeten.blogg.se/
Cassandra

sv: haha menar du Engla Ulfsparre? :D gud vad sjukt! vad heter du på facebook? känner att jag borde lägga till dig efter mer eller mindre tre års (?) blogtalk! :D



åh, Thomas Sabo! vill ha alla berlocker tack! tycker dock mycket om den med elgitarren och conversen. och de som du har på bilden, svart, rosa och silver, så tjusigt! jag själv skulle nog ha lite olika färger blandat, roligare så även om det andra egentligen är finare :)

2010-03-21 @ 22:35:04
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback