Fina fjärilsringarna

Gillar verkligen denna fjärilsring från H&M. Tänk på brunbrända fingar till en skir tunika i sommar! Tyvärr är de helt slut överallt, och jag har verkligen finkammat de flesta H&M i city. Funderar på att beställa från hemsidan, men då är det ju den där dumma regeln om att man måste beställa för minst 200:- eller vad det är. Plus att den inte levereras förrän i slutet av maj. Hm. Någon som sett dem på någon H&M i eller runt omkring Stockholm? Skulle vara jättetacksam för lite hjälp.

Bild lånad från Engla. Finns även i silver.


Kommentarer
Cassandra

sv: den är stor i stoleken, speciellt över bysten, och jag som vanligtvis drar 36/S har 34 i min. den är ganska kort, men trots att du är bra längre än mig tror jag absolut du kan ha den! men tycker absolut du ska beställa din vanliga storlek (som jag förut läst är 34/XS, om jag minns rätt?). Hoppas den sitter bra, om du bestämmer dig för att köpa den! :)



haha juste, facebook! hade jag också helt glömt bort! får se om vi ses där då! kram

2010-03-29 @ 22:48:57
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Cassandra

och ringen har jag sett på H&M vid kungens kurva, köpte min där förra veckan, och då fanns det i alla fall silvriga kvar.



kram

2010-03-29 @ 22:49:34
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback