Smaka på Stockholm

Kom precis hem efter en lång eftermiddag/kväll inne i stan med fina E. Vi åt middag i Kungsträdgården eftersom Smaka På Stockholm är där just nu, var riktigt mysigt att sitta i solen, äta god mat och spana på folk. 
 



Köpte inte så mycket eftersom jag försöker spara till Rhodos så mycket som möjligt, men en jättesöt pyjamas från H&M samt en liten axelbandslös strandklänning i kleinblått (vet att man inte ser något på bilden, ska visa den på någon gång istället) blev det i alla fall. Hittade också världens finaste klackar på Scorett, som jag lämnade i affären trots att det gjorde lite ont i hjärtat. Spara, spara, spara är min melodi för tillfället! Köpte även lite småplock, som en ny foundation, nagellack och ögonfrans/brynfärg. Det var fullbokat på salongen där jag hade presentkort på just detta ända fram till i juli, så jag ska prova på att göra det på mig själv nu. Kan bli intressant...


Kommentarer
Cassandra

den blå klänning var superfin! och hemmafärgning brukar jag göra, billigt och lätt! Brukar bli ganska fint också, speciellt om man har brun färg och INTE svart. och tar bort det i tid, viktigt! haha!

2010-06-02 @ 22:56:13
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback