Grattis finaste, finaste M!



Kavajen och klänningen är från H&M, skorna från Din Sko (köpta förra sommaren) och väskan från Jeane Blush

Så typiskt, mitt under lovets stressigaste vecka lyckas jag dra på mig 40°C feber och ligger däckad i två dagar. Hann som tur var bli lite bättre till igår kväll i alla fall så jag kunde komma på finaste M:s 18-årsmiddag. Det blev jättelyckat, så tack Tilds för det! En massa drinkar, middag, presenter och tårta, precis som det ska vara! De andra drog till Ambassadeur sen, men eftersom jag är minstingen (fyller inte 18 förrän i slutet av november) och dessutom kände mig lite dålig fortfarande fick jag traska hem själv i mörkret, haha.

Kommentarer
Cassie

tur att du hann bli lite bättre till självaste födelsedagen iaf! hoppas du hade trevligt :) grymt snygg outfit förresten, lovely klänning!

2010-08-22 @ 22:57:01
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback