No more Serena?

Det ryktas att Blake Lively (aka Serena van der Woodsen) ska lämna Gossip Girl. Det sägs att hon känner att hon har vuxit ifrån serien och tröttnat på alla gräl med sina kollegor, och därför vill börja satsa på att göra enbart film istället. Det sägs även att hon redan lämnat in flera förslag på hur hennes karaktär ska dö, bland annat ett som innefattar ett dramatiskt självmord. Verkligen trist om detta skulle vara sant tycker jag, då jag tycker Blake tillsammans med Leighton Meester gör största delen av serien. Gossip Girl utan Serena? Nä...

Men om hon nu lämnar GG får vi väl hoppas att hennes fortsatta karriär går bättre än till exempel Mischa Bartons gjort sen hon bestämde sig för att lämna the O.C. - för hur mycket har vi sett av henne egentligen...? Ni som liksom jag följer Gossip Girl, vad tycker ni om detta?

Kommentarer
AMANDA FALK

Det är ju heeeemskt :( Det kan inte stämma! Det var en som skulle lämna gg, och jag hörde att det var jenny, därför åkte hon iväg till "internatskola" i sista avsnittet i säsong 3. Men inte vet jag! Gossipgirl är inte gossipgirl utan serena, blair, chuck och nate. De 4 är de viktigaste!! :D



Sv: Hehe, vad rolgit att höra, jag är faktiskt väldigt ambitiös och målmedveten så det är roligt att det märks :D



Ja det var super mysigt med en lite trip och att åka båt, jag gör det så sällan..

Hoppas du får en riktigt bra tisdag ♥

2010-08-17 @ 11:03:31
URL: http://amandafalk.se
HEDVIG

nämen va! vad tråkigt det skulle vara!!

2010-08-17 @ 18:45:27
URL: http://hedvighedvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback