27°C i skuggan!

Äntligen fick vi lite sommarvärme igen, sådär lagom till sommarlovets slut (igår hade vi underbart väder här i Stockholm och idag ser inte direkt ut att bli sämre - divine!) Mitt allra sista sommarlov, fy... Men börjar som tur är inte förrän den 23:e, så jag har några dagars frihet kvar!

Ska hem till Tilds nu i alla fall och sola på hennes baksida med iPodhögtalaren på och iste och senaste ELLE i handen. Måste försöka få tillbaks lite av Greklandsbrännan som försvann under regnveckorna här hemma... Ikväll blir det eventuellt kräftskiva hemma hos E:s manfriend, men vi lär nog höras någon gång i mellan hur som helst. Ha en underbar dag!


Kommentarer
josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

åh, tycker du? Tack :')

Jag kan meddela dig sedan om jag vann ? :)

2010-08-14 @ 18:13:24
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
frida

Det va jätte härligt, men det va verkligen jätte mycket folk på gröna lund så det va mycket kö osv, men det gick väldigt bra ändå =)

Ni verkar ha det varmt? ;)

KRAM

2010-08-15 @ 17:25:27
URL: http://friidaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback