London here I come


Såå, nu är det mesta nerpackat. Måste säga att jag packat riktigt light för att vara jag, har bara 1 (!) par extra skor med mig till exempel. Stod och velade mellan stora resväskan och lilla weekendväskan, men valde till slut den stora för att få plats med all eventuell shopping, hehe. Planet går åtta imorgon vilket innebär att vi måste åka till Arlanda vid sex, så det här blir mitt sista inlägg innan jag åker. Pappa skulle ha med sig datorn, så om allt funkar som det ska med internet och jag har tid så blir det kanske lite bloggande där nerifrån. Men annars får ni ha det så himla bra, KRAM!

(18 grader skulle det vara i London imorgon förresten, HUR UNDERBART?)

Kommentarer
Sara

Ja så är det för mig också, man ser efram emot den saken och nästa gång är den slut.. men jag hoppas att du hittar shortsen i alla fall :)

2010-04-09 @ 10:04:31
URL: http://ssaraeek.blogg.se/
Cassandra

Åååh! Hoppas du har (hade?) det toppen!! Väntar på bilder och shopping :)



Kram

2010-04-12 @ 16:39:17
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback