Hard work work

De här två senaste dagarna har jag jobbat sjukt mycket, därav lite bloggande. Behöver fickpengar till Grekland, så jag jobbar så mycket jag bara kan nu, haha. Igår jobbade jag på Stockholms Modecenter (ligger på söder, bland annat Marimekko har ett showroom där), och satt tillsammans med Matilda och märkte och packade kläder i nio (!) timmar i sträck; och idag åkte jag in till Skeppsholmen där mitt "vanliga" jobb ligger direkt efter jag gjort nationella i Engelska B, och var där tills för ungefär en timme sen. Är helt död. Tur att man blir lite piggare av det fina vädret i alla fall! Såg förresten en filminspelning mittemot Östasiatiska Muséet idag, undrar vad det kan ha varit... Någon som har koll?
 


Hann köpa ett par grejer på Zara (som har otroligt mycket fint just nu, in och kolla!) på min rast, visar senare


Kommentarer
Cassandra

tycker alla alltid hittar snygga prylar på zara, utom jag! vill se, vill se :D

2010-05-01 @ 21:30:05
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
AMANDA FALK

Älskar zara, en riktig favoritbutik :D

Sv: Åh tack nsälla för du informerade mig, jag antog att det var bloglovin som krånglade.. precis som förra gången för annars kan fanimig inte besökarna sjunka med flera hundratals :O en brant nerförsbacke helt plötsligt lixom. Nu får jag ta och kontakata dem! tack igen.



Kram!

2010-05-07 @ 08:57:11
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback