Victorias Secret Fashion Show 2009

Första januari är verkligen dagen då man inte gör någonting. Jag vaknade vid halv två, åt frukost, och sen har jag legat och kollat på film resten av dagen. Gårdagen blev dock riktigt lyckad, hade otroligt roligt. Träffade några personer från min gamla klass också, vilket verkligen var kul. Kom inte i säng förrän halv sju dock, så jag är rätt trött fortfarande, men det är liksom så det ska vara.
Image Hosted by ImageShack.us

Kvällens planer består inte av något mer än Victorias Secret Fashion Show 2008/2009 om fem minuter, men det känns bara väldigt skönt. Har sett fram emot det länge, älskar verkligen VS Fashion Shows! 20:00 på TV3 - missa inte!

Kommentarer
Malin

Det var så häftigt, :)

2009-01-01 @ 23:14:11
URL: http://baramaalin.devote.se
Malin

Visst var det? :D Nästan så man vill bli modell när man tittar på det :)

2009-01-11 @ 10:57:05
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback