De öppnar i Sverige!

Image Hosted by ImageShack.us

Förlåt för dåligt bloggande, men hela veckan har jag haft sjukt mycket plugg, och igårkväll var jag på återträff med de gamla niorna (vi var bara två parallellklasser i varje årskurs, haha.) En galet mysig kväll med tacos, chokladmousse och minnen - men det var inte bara jag som var nära tårar när filmen som gjordes till avslutningsbalen visades. Hade ingen aning om att jag saknade gamla klassen så mycket, det var inte förrän jag såg alla som jag insåg att jag verkligen gjorde det. Haha, värst vad sentimental jag blev nu då! Men men, det jag ville få fram med det här inlägget var en nyhet som fick mig att hoppa av glädje på skrivbordsstolen. Forever21 letar butikslokaler i Sverige! Låter lite vagt, förvisso, att de bara letar än så länge, men ändå! Hoppas kan man ju alltid. Hittade artikeln i Aftonbladet.

Kommentarer
Amanda

AHHHHHHHH, är det SANT? :D:D:D:D:D Om de öppnar i Sverige kommer jag verkligen bli SÅ glad, älskar F21!!

2009-02-15 @ 09:55:55
Malin

Det är ju inte helt säkert, det är ju som sagt bara rykten, men en liten bit sanning brukar ju finnas i de flesta rykten :D Men om det är sant blir jag också sjukt glad, då ska jag köpa skor!

2009-02-15 @ 10:09:09
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback