The Academy Award

Image Hosted by ImageShack.us

Hade först tänkt att sitta uppe och kolla på Oscarsgalan på E! inatt, men vid lite närmare eftertanke valde jag reprisen idag istället, haha. Har tittat lite till och från under eftermiddagen, och då mest för att få se alla klänningar! Har inte kollat igenom varenda celebrity, men av de jag sett är mina favoriter Natalie Portmans rosa Rodarte och Evan Rachel Woods cremevita Elie Saab. Så fina! Hedersomnämnande till vackra Anne Hathaway i sin gnistrande Armani Privé. Åh, jag vill också gå på Oscarsgalan...
!
People.com kan den som är intresserad kolla igenom en hel del av stjärnornas designerklänningar. Vem (eller vilka) var bäst klädd enligt er? Sämst?

Kommentarer
hannaH

min favvo är defenetift penelope cruz, en prinsessdröm!!

2009-02-23 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback