Marimekko ♥ Avon

Image Hosted by ImageShack.us

Om det är något vi blivit vana vid de senaste åren så är det väl ändå designersamarbeten. Är det inte Acne och Lanvin är det Whyred och Ica. När ska det ta slut? Kommer det ta slut?

Hur som helst, ett samarbete mellan designerjätten Marimekko och nätshoppen Avon har resulterat i en ganska söt mini-sminkkollektion inspirerad av Marimekkos berömda Unikko-blomma. Kollektionen innehåller två ögonskuggepaletter, en mascara och ett skimrande face powder. Jag gillar det - sött (men lite tråkiga färger måste jag säga), och inte så fasligt dyrt heller. Men som alltid finns det ju en hake; vilken denna gång innebär att ingen av delarna i kollektionen finns att få tag på i Sverige. Så det blir ut på eBay som gäller för alla sugna!

Kommentarer
Cassandra

Svar: Vad synd "/ Men en gång hellre än ingen gång :)



Bilden syns inte tyvärr, men jag kan tänak mig hur fint sminket lär vara!



Kram

2008-09-23 @ 17:34:29
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Har fixat det nu :) Kram!

2008-10-04 @ 11:31:33
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback