Hemma

Nu är jag tillbaka! Lite brunare, lite blondare, lite fräknigare. Har haft det hur bra som helst och har tagit massor med bilder som jag ska försöka ladda upp i morgon. Nu är jag alldeles för trött, efter en dag som helt bestått av bussåkande och förseningar och flygmat och väntan.

Har i alla fall ägnat de senaste timmarna åt att plöja igenom alla de miljontals blogginlägg som jag missat under tiden där nere, vilket har varit riktigt kul. Det är sjukt hur mycket man missar på bara två veckor! Har varit lite dålig på kommentarfronten dock, men det ska bli bättre. Ska gå och börja packa upp så smått nu, men först måste jag bara tipsa er om något som i alla fall jag kommer nappa på. Benefitgloss i full-size för 55 kronor? Jag ska till Pressbyrån!

Kommentarer
Cassandra

Åh gud vad härligt att du är tillbaka, har saknat dig en massa :D Och det där läppglansen, me want! undra bara vilken färg man ska ta.. ?



Kram

2008-06-29 @ 10:01:04
URL: http://Unikacassandra.blgog.se
J

om jag skulle använt lippgloss mer hade jag absolut köpt ett i varje färg :) vilket fynd!!

2008-06-29 @ 12:06:08
URL: http://joiesss.blogspot.com/
Malin

Cassandra: Vad söt du är, har saknat dig en massa också! :D Jag vet, kommer också att ha jättesvårt att bestämma mig, om jag inte gör som Bjooti och tar en av varje, haha! Kram



J: Använder inte heller lipgloss så mycket, men jag kan inte låta bli att köpa i alla fall, haha! :D

2008-07-08 @ 00:44:21
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback