¡Qué chica tan lista!

Idag har jag varit muy duktig. Jag har dammsugit och dammtorkat mitt rum, plus rensat alla mina skrivbordslådor. Hittade en del intressanta grejer där, bland annat en stenåldersmänniska i papp och tyg jag gjorde i tvåan, en ytterst välskriven novell jag skrev i femman och ett fabulöst luddigt pennskrin i turkost och lila med Nalle Puh på. Underbart.

Har haft de allra bästa intentioner att sätta på mig och fota mina fynd (?) från gårdagen, men jag var för trött efter städandet (fick ungefär två kilo damm i näsan efter att ha dammat ovansidan av min garderob), så det blir lite vackra foton från fönsterbrädan istället.

Image Hosted by ImageShack.us

Hittade inga jeans, såklart, men däremot en del annat. Lite söta undies (varav bh:n kostade halva reapriset) och en vanlig, stickad v-ringad tröja (som verkligen ser grymt ful ut på bilden, men som faktiskt är fin i verkligheten) från H&M, ett par ribbade baslinnen från JC (som var lagom långa - hallelujah!), en kalender från Ordning&Reda (halva priset) och en tröja till E från H&M's Fashion Against Aids-kollektion. Det var väl det. Nu ska jag vara ännu duktigare än jag redan varit och göra mina matteläxor jag inte hunnit (ehrm, orkat) göra. My god, jag är bra idag!

Kommentarer
Cassandra

Den där kalendern - oh my! Me want it :)

2008-02-16 @ 13:23:53
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Tack (eller vad man ska säga ;)), tycker också jättemycket om den! :D 75:- (istället för 150:-) på Ordning&Reda - finns säkert kvar om du också vill ha en :)

2008-02-16 @ 19:49:20
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback