Nötknäpparen

Image Hosted by ImageShack.us
     Bilderna är lånade från operan.se

Blev ingen bloggning igår, för efter skolan var det direkt hem, byta om, möta upp S, C och M, och sen iväg igen. Skulle äta middag och se NötknäpparenKungliga Baletten med min dansgrupp (inte för att vi dansar balett eller något, men ändå, haha.) Det blev en så himla lyckad kväll - det var länge sen jag hade så roligt som under middagen, baletten var verkligen hur vacker som helst, och efteråt gick vi och kollade på NK:s julskylting. Älskar NK:s julskyltningar, det är verkligen julstämning på hög nivå att gå och titta på dem. Om du inte bor i Stockholm kan du titta här istället. Mysigaste kvällen på länge blev det i alla fall, även om det inneburit att jag är väldigt efter vad gäller mitt spanskaplugg. Prov imorgon på halva kursen. Wish me luck!

Kommentarer
Liisa

har också sett nötknäpparen, så himmla fiiiin den är alltså!!!

2008-12-11 @ 18:50:25
Karolin

Så fantastiskt härligt och balett är det finaste:-) med nötknäpparen liksom!!! Lovely, den vill jag seee!!!!

2008-12-17 @ 01:04:22
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback