Finally

Äntligen funkar internet igen! Det har legat nere i fyra dagar nu, så därför har det inte blivit något bloggande. Idag har jag hur som helst varit inne i stan med M, S och C och köpt lite block och sånt inför skolstarten som är på måndag för min del. Ser verkligen inte fram emot allt plugg, även om det kanske inte brukar vara så mycket av den varan första veckan. Lite nervös är jag också, har aldrig bytt skola förut... Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan blir det stan ikväll med E, M och några till. Kul!

Image Hosted by ImageShack.us

Allt är från Svanströms, Gallerix och Akademibokhandeln

Kommentarer
Cassandra

Åh vad härligt, jag som undrade vart du tagit vägen! :)



Svar: Hmm, det blir nog bio tror jag. Älskar serien, och hoppas på filmen :D Annars är det i och försig inte så långt kvar till DVD:n, men men :)



Kram

2008-08-17 @ 17:08:55
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Vad gullig du är :D Nä iofs, fast det är ju alltid kul att gå på bio :) Och så är det ju faktiskt en hel månad kvar tills DVD:n släpps, haha ;) Kram!

2008-08-19 @ 13:24:33
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback