The new black (dagens i-landsproblem)

Image Hosted by ImageShack.us
Min mascara börjar definitivt sjunga på sista versen, och eftersom att jag ändå ska in till stan imorgon och köpa block och pennor och sånt till skolan (bara tretton dagar kvar nu) så tänkte jag passa på att shoppa en ny. Men frågan är - vilken? Har hört mycket bra om Diorshow, men jag känner inte riktigt för att betala drygt tvåhundra för något som inte fungerar - igen. Har ni testat Diorshow? Eller har ni/har haft någon annan mascara som verkligen är bra?

Kommentarer
Emily

Mm :D



Kramis!

2008-08-06 @ 11:02:51
Vanessa

aa kopiera den om du vill!

2008-08-06 @ 12:28:43
URL: http://vanessass.blogg.se/
J

Jag har testat Dior Show och tycker att den är sisådär, gillar inte den. Föredrar Max Factor's Masterpiece :) den har jag missbrukat i över ett år, den är verkligen GRYMT bra! bästa mascaran jag testat, slår dior show och YSL's faux cils.

2008-08-06 @ 17:53:13
URL: http://joiesss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback