Shake me with cherry flavour

Var i Vällingby igår med M, L och E (var ju tvungen att kolla in nya k:fem!) och det råkade bli ett par impulsköp. Det första var ett par blå- och vitrandiga, korta mjukisshorts från H&M som är tänkta att sova i (eller kanske ha på stranden) tillsammans med ett vitt linne. Älskar att sova i shorts, så himla skönt! Det andra var en tee från Gina Tricot som jag inte alls är säker på att jag ska ha, det var mest trycket som jag tyckte var sött. Fast i och för sig, tänk med shorts och vita tygskor i sommar... Dessutom är jag inte säker på att det ens går att lämna tillbaka den, eftersom att prislappen råkade fastna i mitt hår och lossna när jag skulle ta av mig den efter att ha provat den hemma, haha. Vad tycker ni, keeper eller inte?

Image Hosted by ImageShack.us

Just det, blev en mascara också. Efter att ha blivit hyllad av både Bjooti och LGB så var L'Oréals Double Extension Beauty Tubes bara tvungen att bli min (plus att jag varit sugen på att prova en mascara med primer ett bra tag.) Bara 119:- på H&M eftersom att det var (är?) kampanjpris. Nu blir det lite tv, och sen sängen för mig. Ska försöka somna innan halv tolv i alla fall, eftersom att jag vill vara någorlunda utvilad till de engelska nationella imorgon. Wish me luck!

Kommentarer
Cassandra

Åh, shortsen är underbara, vill ha! Och tröjan är ju jättesöt, och den kostar väl inte så mycket, så den borde du behålla tycker jag :) Man kan aldrig ha för många t-shirtar!

2008-04-04 @ 18:08:11
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
amelie

behåll tishan, den var söt! hur var mascaran?

2008-04-06 @ 14:03:17
URL: http://ameliehh.blogg.se
Malin

Cassandra: Tack! :) De kostade bara 79:50:-, så köp dem du också :D Hahaha, där håller jag med dig, man kan aldrig ha för många t-shirtar. Eller väskor ;)

Amelie: Tack! :D Kommer nog att behålla den, tycker att den är för söt för att lämnas tillbaka ;) Har skrivit en recension av mascaran som jag lägger upp idag eller imorgon :)

2008-04-06 @ 16:45:49
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback