Grattis!

Image Hosted by ImageShack.us

Idag säger jag grattis till lillebror som fyller tolv! Han ville inte ställa upp på bild, så det blev en tom ram, haha. Snart kommer hela släkten hit och äter tårta och ger presenter. Kul, men med tanke på att alla mina sju kusiner är under tolv så blir det ändå rätt tröttsamt efter ett tag, haha ;) Dagen till ära är det i alla fall soligt och varmt ute - underbart! Inte tillräckligt varmt för bara ben dock, så det blev fodralet, svarta strumpbyxor och en stor rosa sjal som åkte på istället. Kanske lägger upp bild senare :) Åh, längtar så himla mycket tills man kan gå barbent igen. Vill ha sommar nu!

Kommentarer
Cassandra

Grattis till din lillebror :D

Skorna är, enligt mig i alla fall, normala i storleken, något, något, något små kanske, så velar du mellan två storlekar kan du ta den större :) Man får skavsår i början, så plåster är att rekommendera den första veckan i alla fall! Men efter den veckan är dom lena som sammet och det känns som att man är skolös :D

Kram

2008-04-05 @ 15:30:06
URL: http://Unikacassamdra.blogg.se
Engla

Grattis till din lillebror!

Kram

2008-04-06 @ 15:41:33
URL: http://justjag.blogg.se
Malin

Cassandra: Tack å hans vägnar, haha :D Hm, okej, jag har 39 i vanliga fall, så frågan är om de kanske blir lite för små då. Fast jag vill verkligen ha dem, så jag får inbilla mig att de kommer töja sig, som jag alltid gör när skor är små i storlekarna ;) Kram

Engla: Egentligen är det väl inte jag som ska säga tack, haha, men jag får göra det ändå: Tack! :) Kram

2008-04-06 @ 16:49:28
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback