Kläder, kläder, kläder

Hade jättemysigt hos L i helgen, är dock grymt trött (trots att hela söndageftermiddagen spenderades på M's säng medan vi såg på Chocolat. Typ det enda vi orkade göra) nu, knappt sovit alls. Som väntat. Fick lite kläder av L medan vi var där; Ett par skitsnygga Acnejeans som hon inte kunde ha längre, som var i precis min storlek. Lagom långa, lagom stora överallt. Fin halvmörk färg. Älskar dem! Sen hade hon växt ur ett par från Koola Anna, dem fick jag också, plus ett chockrosa ribbat linne och en röd, lång topp med holkärm. Det mesta nästan oanvänt. Tacktacktack.
Image Hosted by ImageShack.us
Stickad klänning med puffärm och fyrkantig urringning, 298:-, H&M. På den högra och den vänstra bilden med mitt skärp som också det är från H&M. Och sorry för det dåliga ljuset, det blev väldigt.. blått.

I lördags blev det som sagt stan med E, och en stickad klänning från H&M blev köpt. Dock vet jag inte om det är en keeper eller inte. Väldigt, väldigt osäker. Vad tycker ni?


Kommentarer
Cassandra

Vad roligt att "shoppa gratis" så att säga :D
Jag har själv den där klänningen, fast i lila då, och den passar verkligen till mycket!
En keeper tycker jag :)
Kram

2007-09-18 @ 09:37:10
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Ja, älskar det :D Gratisshopping på högsta nivå! Fast jag tänker ge henne något litet som tack iaf :) Finns den i lila också? Fint! :) Har bara sett den i senapsgult&brunt och svartvittgrått som min är i :) Men lila låter som sagt jättesnyggt! Hur brukar du ha din? Måste ha lite tips här.. ;) Om jag nu skulle behålla den. Ohhh vad jag velar. Hatar det! Men tack för hjälpen iaf, kram :)

2007-09-21 @ 14:41:07
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback